معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پس از بازگشت از روسیه برای افتتاح چندین طرح و پروژه راهبردی و دیدار با مردم البرز در روز جمعه به این استان سفر می کند.

به گزارش مرور نیوز، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر بی‌وقفه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پس از بازگشت از روسیه به استان البرز برای افتتاح چندین طرح و پروژه مهم‌ و راهبردی و دیدار با مردم این دیار در روز جمعه خبر داد.

منصوری با بیان اینکه در این سفر بهره‌برداری از ۵۶ طرح بزرگ عمرانی و صنعتی بهره برداری می شود، گفت: از جمله این طرح‌ها می توان به ۱۳ طرح اقتصادی و ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان، افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس، افتتاح فاز نخست کمربندی شمالی کرج و کاهش چشمگیر بار ترافیکی آزادراه تهران _کرج، افتتاح دانشکده پزشکی خیر‌ساز دانشگاه علوم پزشکی البرز، بهره‌برداری از چندین کارخانه بزرگ صنعتی و اقتصادی، بهره‌برداری از طرح‌های کلان تصفیه آب‌وفاضلاب و انتقال آب شرب به ۵ شهرستان اشاره کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه گازرسانی در استان البرز تصریح کرد: به تمامی روستاهای استان البرز گازرسانی شدند.

وی افزود: برگزاری جشن احیای ۱۸۴ کارخانه و مجموعه تولیدی راکد و نیمه فعال از جمله کارخانه ایران تراورس که تا ۶ ماه گذشته تنها با ۲۰درصد ظرفیت فعالیت می‌کرد و الان با ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کند از جمله دیگر برنامه رئیس جمهور در این سفر استانی است.