وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهد داشت گفت: آنها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار،برای حفظ امنیت کشور ایستادند و تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد .

به گزارش مرور نیوز، احمد وحیدی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۱ شهید حادثه تروریستی راسک در زاهدان اظهار کرد: تروریست‌ها دیگر آرامش نخواهند داشت. آنها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی بیان کرد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست‌های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور افزود: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
وی با بیان اینکه این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وحیدی تصریح کرد: تروریست‌ها بدانند که آزموده آزمودن را ‌خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده ‌و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.