رئیس‌جمهور در حکمی وحید یامین پور را به عنوان دبیر شورای‌عالی نوجوانان و جوانان منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در اجرای ماده واحده «تکمیل عنوان شورای‌عالی جوانان به شورای‌عالی نوجوانان و جوانان» مصوب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، وحید یامین‌پور را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرد.

رئیس‌جمهور در حکم انتصاب وحید یامین‌پور به عنوان دبیر شورای‌عالی نوجوانان و جوانان آورده است: انتظار دارد با تعامل و مشارکت مؤثر سایر اعضای محترم نسبت به تهیه و تدوین اساسنامه جدید با هدف تسری شمول اهداف و وظایف مربوط به دوره نوجوانی در آن شورا و فراهم نمودن زمینه‌های رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف کشور اهتمام حداکثری مصروف دارید.

متن حکم رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر وحید یامین پور

در اجرای ماده واحده «تکمیل عنوان شورای‌عالی جوانان به شورای‌عالی نوجوانان و جوانان» مصوب ۱۶ آبان ۱۴۰۲ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای‌عالی نوجوانان و جوانان منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با تعامل و مشارکت مؤثر سایر اعضای محترم نسبت به تهیه و تدوین اساسنامه جدید با هدف تسری شمول اهداف و وظایف مربوط به دوره نوجوانی در آن شورا و فراهم نمودن زمینه‌های رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف کشور اهتمام حداکثری مصروف دارید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالى فرجه الشریف) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عین توجه به اصول عدالت‌محوری، پاکدستی و فسادستیزی و حفظ روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار دولت مردمی ایران قوی موفق و مؤید باشید.