رییس جمهور با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتماً من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می‌تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

رییس جمهور تصریح کرد: حتماً من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوه‌تر از همه سال‌ها خواهد بود، چون انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدسش نزدیک و نزدیک‌تر شود و همانطور که رهبری انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شدیم و امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.