فرمانده کل فراجا با بیان اینکه جهاد دفاع مقدس و جهاد دفاع از میهن فراموش شدنی نیست، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد.

 به گزارش مرور نیوز، مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ ۱۴٠۲ در سالن همایش‌های ستاد فراجا با حضور جمعی از شخصیت‌های لشگری و کشوری برگزار شد.

سردار رادان فرمانده فراجا در این برنامه گفت: پس از به‌بار نشستن انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) کمیته به‌عنوان اولین نهاد مدافع انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: از همان اوایل انقلاب آمریکایی‌ها ماهانه وعده نابودی انقلاب را می‌دادند، اما غافل از این بودند که معمار بزرگ انقلاب، اصحابی دارند که تا پای جان پای این انقلاب می‌مانند.

سردار رادان با اشاره به لزوم دفاع از وطن، گفت: اگر جهاد امام حسین (ع) فراموش شدنی است جهاد دفاع مقدس و جهاد دفاع از میهن نیز قابل فراموش شدن است، که البته نیست.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد، در تمام سال‌های پس از انقلاب دشمن می‌گوید جمهوری اسلامی سال آینده را نمی‌بیند و هرسال کورتر می‌شود.

سردار رادان با اشاره به اینکه اکنون در برهه حساسی هستیم، گفت: انتظار می‌رود که من و شما هم رأی بدهیم و هم اگر می‌دانیم فردی نمی‌خواهد رأی بدهد به سراغش برویم و او را برای رفتن به پای صندوق رأی تشویق کنیم.