عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحول علمی کشور بدون تعالی انسانی به بی‌راهه خواهد رفت گفت: آینده کشور در گرو یک تحول علمی است.

به گزارش مرور نیوز، محسن رضایی در همایش روایت پیشرفت ۴۰ سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) که صبح امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه۱۴٠۲ برگزار شد گفت: در ابتدای جنگ با وجود مشکلات فنی و تخصصی هسته و حلقه اولیه و تشکیل دهنده سپاه، به آموزش تاکید داشتند و برای آموزش ارزش ویژه‌ای قائل بودند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: ما از  ابتدای کار در همین دانشگاه همواره تاکید کرده‌ایم که آینده کشور در گرو یک تحول علمی است، چه بسیار در بیانات حضرت امام خمینی (ره) بر تحولات علمی تاکید شده و به قطع در فرمایشات رهبر انقلاب نیز بار‌ها شنیده‌اید.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحول علمی کشور بدون تعالی انسانی به بی‌راهه خواهد رفت، بیان کرد: اکنون باید گسست‌هایی که در کشور وجود دارد کشف کرده بررسی کنیم و برایشان چاره‌ای بیاندیشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه امام حسین (ع) روی این خلا‌ها و گسست‌ها باید کار کند تا مقام معظنم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا از ما راضی باشند.