سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایت صورت گرفته در بیمارستان شفا این سوال را مطرح کرد که آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص حقوق بشر ر اهمچنان ادامه میدهند؟

به گزارش مرور نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تصاویر منتشره از بیمارستان شفا در غزه پس از محاصره دو هفته‌ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش‌های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت‌ شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان دهنده است!

وی ادامه داد: تحقیق بین‌المللی ضرورت فوری دارد. آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟ آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص حقوق بشر همچنان ادامه خواهد یافت؟!

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه شنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی جنایاتی یک هزار و ۵۰ خانه را در اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه تخریب کرده و به آتش کشیده است.

نظامیان صهیونیست در حملات چند روز گذشته خود به بیمارستان شفا بیش از ۴۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.