روابط عمومی کل سپاه در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر کشورمان در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، در بخشی از پیام آمده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز تهران منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان غیور کشورمان که برای نجات جان هموطنان خود، ایثارگرانه پای در میدان گذاشته و از جان گذشتند، موجب تأثر و اندوه فراوان و در عین حال تحسین و تقویت ملت ایران گردید.

این پیام می افزاید: این قشر فداکار و از جان گذشته، با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی "ایثار" را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هموطنان "عمل مجاهدانه" را بار دیگر معنی کردند.

این پیام با تاکید بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی ابنیه و سازه های شهری و پیش گیری از وقوع حوادث مشابه تصریح کرده است: بی تردید فداکاری و ایثار آتش نشانان قهرمان که در صحنه های مختلف با شراره های نوع دوستی به مصاف دود و آتش رفته و صحنه های زیبایی از انسانیت را خلق کرده اند در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

 روابط عمومی کل سپاه در پایان این پیام ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های این بزرگمردان عرصه ایثار تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدر کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیتهای لازم تا آواربرداری کامل و یافتن پیکرهای شهدا و گرفتارماندگان احتمالی از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نخواهد کرد.