نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تاکید بر اینکه «مسوولین باید پاسخگوی مردم باشند» گفت: خدمت به مردم، شهدا و دولت باید سرلوحه کار همه مسوولین باشد.

به گزارش مرور نیوز، سیدکاظم دلخوش در مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو اظهار کرد: تمام تلاشمان دفاع از حیثیت شهدا، امام شهدا، رهبری و دولت است.

وی با بیان اینکه همه باید پشت سر رهبری گام برداریم، افزود: رهبری خط قرمز ماست. اگر خواهان مملکتی آباد هستیم نباید با برخی از حرکات بدنبال مطامع سیاسی خود در کشور باشیم.

دلخوش بر حفظ حرمت مردم و دولت تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان همواره درصدد آسیب و ضربه به کشور هستند. وحدت ضربه سختی برای دشمنان است.

وی به اقدامات صورت گرفته در این شهرستان طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: به اندازه 30سال در این شهرستان کار انجام شده است. تمام تلاشمان باید خدمت به مردم باشد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه اجرای جاده بین‌المللی فومن به پونل به میزان 50کیلومتر در دو فاز در حال حاضر وارد مناقصه شده است، تصریح کرد: کمربندی کلاشم به صومعه‌سرا با پیشرفت 50درصدی راکد مانده بود که مجددا با پیگیری‌های صورت گرفته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال و رونق اقتصادی یکی از دغدغه‌های دولت است، اظهار کرد: از اسفند94 تاکنون 86روستای این شهرستان آسفالت شده است که در نوع خود بی‌نظیر است. در صورت مساعد بودن هوا نهضت آسفالت در این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

دلخوش به اخذ مجوز 11سد لاستیکی در استان گیلان در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده میزان دو میلیارد تومان به سد لاستیکی بازارجمعه تخصیص یافته است.

وی از نصب ترانس با اعتبار بیش از هشت میلیارد در 62روستای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آبرسانی43روستای این شهرستان نظیر قاضده، کُلسر، مرکیه در حال انجام است.

دلخوش با اشاره به جذب اعتبارات و اجرای روند تکمیل 9سالن ورزشی سرپوشیده با پیشرفت فیزیکی 40 تا 90درصدی افزود: خوشبختانه اقدامات خوب و قابل توجهی در این شهرستان با وحدت، تعامل و همکاری مردم و مسوولین در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندار سابق این شهرستان با بیان اینکه به مدیریت تمرکزی اعتقادی ندارم، گفت: از هیچ کمکی برای خدمت به مردم دریغ نخواهم کرد. برای توسعه شهرستان از همه ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه فرمانداری باید مرکز قدرت اجرایی شهرستان باشد، متذکر شد: در سال 90میزان هشت میلیارد تومان اعتبار توسط بنده برای اورژانش بیمارستان صومعه‌سرا اخذ شده بود ولی متاسفانه سال 93 کد این اورژانس به دلیل بی‌مدیریتی باطل شد.

وی به اخذ مجوز ایجاد کلینیک فوق تخصصی، تجهیز مرکز کوهورت، تجهیز و ساخت خانه‌های بهداشت در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: همواره باید تلاشمان برقراری آرامش در جامعه باشد.