نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه «فضای مجازی بهترین بستر برای فرهنگ‌سازی وقف است» گفت: برنامه‌های خاصی در حوزه وقف در برنامه ششم توسعه تزریق کردیم.

به گزارش مرور نیوز، احمد همتی اضافه کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروز در دسترس همه قرار دارد و مردم از این طریق، اطلاعات و اخبار را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه «اخباری باپشتوانه و منطق باید در فضای مجازی نشر داده شود» تصریح کرد: فرهنگ‌سازی پیرامون وقف را باید در دل فضای مجازی انجام داد.

همتی به دیدار یک ماه پیش خود با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اشاره و اضافه کرد: لزوم فرهنگ‌سازی وقف ازجمله محورهای اصلی جلسه و برداشتن موانع پیش روی وقف از دیگر مسائل مطرح‌شده در این دیدار بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خاصی را در برنامه ششم توسعه در حوزه وقف مصوب و پیش‌بینی کردیم، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به وقف دارد.

همتی در تشریح وضع موقوفات در سمنان با تأکید بر اینکه فرهنگ وقف در این استان جا افتاده است، اضافه کرد: وضع موقوفات در استان سمنان خوب است و از همین رو یک‌چهارم بیمارستان‌های ساخته‌شده در استان سمنان موقوفه هستند و خدمات درمانی از سوی موقوفات و خیریه‌ها به خوبی ارائه می‌شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه «باید از موقوفات به شکل بهینه استفاده شود» تصریح کرد: مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به‌شدت پیگیر مسائل هستند و تلاش می‌کنند.

همتی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان باید با همت و تلاش بیشتری در راستای جذب موقوفه و استفاده عمومی از آن، گام‌های بزرگ‌تری بردارد.