سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: بسیاری از جبهه ها بیشتر شبیه باند هستند تا ائتلاف و جبهه، و از جایی دیگر هدایت می شوند.

حسن بیادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی مرور نیوز، درباره تشکیل جبهه های متعدد اصل این کار را اتفاق مبارکی دانست وی افزود: از آنجا که برخی جبهه ها از جایی دیگر هدایت می شوند لذا افرادی که می آیند نوعا کارکرد آنچنانی ندارند و درحقیقت از تعداد آدم هایشان استفاده می کنند.

سخنگوی جبهه ایستادگی اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم اجرایی کشور جایگاه خاص و قانونی برای کارکرد جدی احزاب و جمعیت ها ندارد بنابراین کارکرد احزاب به سمتی هدایت شده که آثار زیانباری در جامعه اجرایی کشور دارد.

وی این موضوع را یک آسیب جدی دانست و خاطرنشان کرد: این آثار زیانبار اکنون هم در جامعه اجرایی کشور حس می شود.

بیادی از افراد تصمیم ساز و تصمیم گیر در این زمینه بویژه مجلس خواست کاری کنند که جامعه اجرایی کشور تغییر ساختار به سمت پارلمانی شدن بدهد و احزاب فراگیر و موثر باید بتوانند در جامعه شکل بگیرد.

عضو ناظر جبهه پیشرفت، رفاه  وعدالت درباره این حزب تازه اعلام موجودیت کرده ، گفت: از آنجا که در جبهه ایستادگی عضو اصلی هستم لذا به عنوان حزب ناظر درا ین جلسه به منظور حمایت شرکت کردم.

وی ادامه داد: فکر می کنم این جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با ریاست دکتر صدر ، جبهه معتدلی است و وی از گذشته هم فردی موثر، مومن،  انقلابی و ولایی  و همیشه در نظام موثر بود.