رئیس خانه احزاب گفت: دولتمردانی که به احزاب توجه نمی‌کنند ضرر خواهند کرد و از این جهت ضربه خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، قدرتعلی حشمتیان در همایش فصلی خانه احزاب ایران با اشاره به حضور در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بنده 35 سال در رکاب آیت‌الله هاشمی بودم و از ایشان درس‌ها یاد گرفته‌ام و خاطره‌ها از ایشان دارم.

وی با بیان اظهارات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه احزاب ضربه‌گیر نظام هستند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری برای احزاب نقش و ارزش قائل هستند و از بنیانگذاران حزب جمهوری اسلامی ایران بودند. به همین دلیل ما ایشان را حامی احزاب در کشور می‌دانیم.

رئیس خانه احزاب افزود: امام خمینی به حزب اعتقاد داشتند چرا که جامعه روحانیت مبارز در زمان امام پایه‌ریزی شد. به همین دلیل بها  دادن به حزب ارزش به مردم است و بی‌اعتنایی به احزاب بی‌اعتنایی به مردم است.از این رو دولتمردانی که به احزاب توجه نمی‌کنند ضرر خواهند کرد و از این جهت ضربه خواهند خورد.

حشمتیان ادامه داد: من در زمان ریاست خود توانستم محل ریاست خانه احزاب که از زمان ریاست آقای غفوری‌فرد پیگیری می‌شد توانستیم آن را محقق کنیم. ما برای اولین بار توانسته‌ایم در تاریخ حزبی این کشور جلسه خود را در حضور رئیس یک قوه برگزار کنیم و شما دیدید که احزاب در یک جلسه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تبادل نظر و رایزنی کردند.

حشمتیان با بیان اینکه فسادهای موجود در کشور به دلیل کم‌توجهی به احزاب است، گفت: اگر دولت گذشته به احزاب بها می‌داد ما آن حجم از فسادها را شاهد نبودیم. 

رئیس خانه احزاب ایران همچنین در پایان از راه‌اندازی دفاتر استانی خانه احزاب در سرتاسر کشور خبر داد.