یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای نوشت:مردم از دولت تدبیر و امید می خواهند تا با تدابیر علمی و مناسب هرچه زودتر به داد خوزستان قهرمان برسد.

به گزارش مرورنیوز، همایون یوسفی در بیانیه ای که متن آن سه شنبه منتشرشد آورده است: مردم شریف و ولایتمدار خوزستان همیشه و در همه ی عرصه ها، در دفاع از کشور و نظام حضوری فعال و موثر، و در نهضت اسلامی امام عظیم الشان و پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشته اند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس به عنوان سد اول دفاعی کشور با نثار جان جوانان خود از کیان اسلام و ایران دفاع کردند افزوده است: امروز نیز همچنان در تولید ثروت ملی و در جهت حفظ امنیت اقتصادی و کسب منافع ملی، پیروان راستین ولایت هستند.

یوسفی با بیان اینکه ' مردم خدا جو و شیعه خوزستان دلباخته امام و شهیدان و وطن هستند' آورده است: مردم شریف خوزستان تمام سختی ها ،محرومیت ها و مشکلاتی همچون گرد و غبار و طرح های ظالمانه انتقال آب و قطعی برق و بیکاری و ... را همچون دوران جنگ تحمل کردند، اما ناکارآمدی و نبود توانایی مسئولان امر در رفع مشکلات زیر بنایی به ویژه بحران های اخیر را هرگز نخواهند بخشید و از دولت تدبیر و امید می خواهند تا با تدابیر علمی و مناسب هرچه زودتر به داد خوزستان قهرمان برسد.

این نماینده مجلس افزوده است: امیدوارم مسئولان کشور مشکلات استان های محروم همچون خوزستان را در اولویت ویژه برنامه های خود قرار دهند، و اینجانب به همراه دیگر نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تمام ابزارهای قانونی را برای پیگیری مطالبات به حق مردم شریف خوزستان به‌ کار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ دوشنبه و سه شنبه جمعی از مردم اهواز در اعتراض به پدیده گرد و غبار در خوزستان و بحث انتقال آب و قطعی آب و برق اهواز و برخی نقاط خوزستان مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.