نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار این شد که اطلاعات مربوط به بودجه در اختیار نمایندگان قرار گیرد و از تعلل در این موضوع انتقاد کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمود صادقی در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده 184 آیین نامه داخلی مجلس گفت: هیأت رئیسه باید مقدمات ورود به بررسی لایحه بودجه را با کیفیت فراهم کند، در همین راستا لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بودجه از جمله تبصره‌ها و جداول از قبل در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای هفته از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و رئیس این کمیسیون مکرراً درخواست دریافت جداول و اطلاعات مربوط به لایحه بودجه را داشتیم، امروز هم خدمت آقای لاریجانی رسیدم و مجددا این درخواست را تکرار کردم.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: شما فرمودید و من نیز گفتم پیگیری کنند چرا که جداول باید همراه گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد و گویا آقای تاجگردون گفته‌اند در کازیوهای نمایندگان قرار داده شود.

علیرضا سلیمی نماینده محلات نیز در همین رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان 10 روز برای بیان پیشنهادات خود در رابطه با کل لایحه بودجه فرصت دارند باید ردیف‌ها و جداول این لایحه به موقع در اختیار آنها قرار گیرد چرا که در غیر این صورت حق آنها تضییع می‌شود.