فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه استان البرز با اشاره به اینکه بسیج از خود مردم و برای مردم است، مهم‌ترین هدف بسیج را ارتقاء سطح علمی کشور دانست.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی پیش ازظهر چهارشنبه در آیین بازگشایی کانون بسیج رسانه محمد شهر بر ورود بسیج در رشته‌های مختلف تخصصی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های بسیج استفاده کرد .

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه استان البرز مهم‌ترین هدف بسیج را ارتقاء سطح علمی کشور دانست و افزود: وظیفه یکایک ماست تا برای حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب بکوشیم .

وی وظایف بسیج رسانه را ترویج افکار انقلابی، اهداف انقلاب، صحت مطالب انتشاریافته برشمرد و تصریح کرد: با همکاری و هم‌افزایی است که می‌توان بر دشمنان پیروز شد .

رازینی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزار مقابله با دشمن رسانه است و ایجاد تعامل میان اصحاب رسانه از مهم‌ترین وظایف بسیج رسانه است .

وی بابیان این‌که ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح انقلاب از اهداف بزرگ بسیج رسانه است، گفت: هم‌افزایی و همگرایی میان اصحاب رسانه و مسئولان کمک شایانی در تحقق این امر خواهد داشت .

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه استان البرز بیان کرد: امروز جنگ، جنگ نرم و به عبارتی جنگ رسانه‌ای است و ما باید با تقویت این ابزار جنگی بکوشیم تا بر توطئه‌های دشمنان پیروز شویم .