عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: بهتر است هرچه زودتر این فراکسیون طرح خود را پس بگیرد زیرا حتی با منشور حقوق شهروندی رئیس جمهور هم در تضاد آشکار است.

به گزارش مرور نیوز محمدرضا آبدار عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، در مورد طرح دو فوریتی تامین امنیت مجالس رسمی که از سوی نمایندگان لیست امید مطرح شد، تصریح کرد: کسانی که سال‌ها شعار آزادی بیان و زنده باد مخالف من را سر می‌دادند با این طرح دو فوریتی اعتقاد به دیکتاتوری را در عمق ذهنی افراد مدعی اصلاح طلبی به خوبی نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: قید دو فوریت زدن در این طرح برای این است که جلوی مطالبات و سوالات مردم در زمان انتخابات گرفته شود و از این طریق می‌خواهند از نداشته‌هایشان حراست کنند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: اصلاح طلبان بدانند که با آب در هاون کوبیدن‌ها نمی‌توانند از عملکرد هیچ خود حمایت کنند. بهتر است هرچه زودتر این فراکسیون طرح خود را پس گیرد زیرا حتی با همان منشور حقوق شهروندی هم که در بوق و کرنا شد در تضاد آشکار است.

آبدار بیان داشت: با چه استناد و توضیحی اگر فردی در جلسه‌ای سوالی پرسید‌ باید بازداشت شود. نمایندگان اصلاح طلب بهتر است به جای این رفتارهای انحطاطی و به دور از منطق عقلانی بر اساس وظایف نمایندگی و با توجه به این همه منابع و اختیارات و امکاناتی که در اختیار دارند به وظایف اصلی شان به عنوان وکلای ملت بپردازند.