رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد قبل از انقلاب 700 مقاله علمی از اندیشمندان ایرانی به مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده بود ولی اکنون این تعداد به سالانه 40 هزار مقاله رسیده است.

به گزارش مرور نیوز، علی‌اکبر ولایتی امشب در نکوداشت مقام محمدرضا مخبر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه قدر شورای انقلاب فرهنگی در کشور مجهول است، اظهار کرد: عملکرد 11 ساله محمدرضا مخبر دزفولی به عنوان دبیرکل شورای انقلاب فرهنگی روند مثبت بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای انقلاب فرهنگی در کشور افزود: در قبل از انقلاب کم‌تر از 200 هزار دانشجو در کشور داشتیم و امروز 4 میلیون و 800 هزار نفر دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند که نشان از توسعه دانشگاه‌ها در کشور دارد.

رئیس کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شورای انقلاب فرهگی در دوره دبیر کلی مخبر دزفولی 2 هزار مصوبه در شورای انقلاب فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به جهت‌گیری‌ها در حوزه فرهنگ گفت: در قبل از انقلاب 700 مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه شده و امروز در سال 40 هزار مقاله علمی در مجامع علمی بین‌المللی ارائه می‌شود.