فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: آمریکا ابرقدرت نیست بلکه ابر شیطان است و کارهای او هیچ وقت از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار شهدای گمنام رشت با بیان اینکه به‌عنوان سرباز آمده‌ام تا گزارشی را ارائه کنم، اظهار داشت: گزارشی می‌دهم که چه اتفاقاتی در فضا و هوا می‌افتد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه از رشادت‌های جانبازان آموختیم چگونه زندگی کنیم تصریح کرد: برخی از وقایع مهم در دنیا در ذهن مردم ماندگار است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از افراد سن آن‌ها به 40 یا 50 رسیده است ولی در ذهن آنها بسیاری مطالب از گذشته به یاد مانده است افزود: کودتای مرداد 32 در ذهن بسیاری از جوانان ایران که آن زمان هنوز به دنیا نیامده بودند به جای مانده است.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه وقایع بد و خوب در ذهن مردم باقی می‌ماند اظهار داشت: مردم ما از یادشان نمی‌رود که چگونه موزیانه آمدند تا از فضاهای ایران استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به واقعه ایرباس که در مرداد 67 اتفاق افتاد و در آن 299 نفر مظلومانه شهید شدند تصریح کرد: آمریکا ابرقدرت نیست بلکه ابر شیطان است و هیچ وقت کارهای او از ذهن مردم ما پاک نمی‌شود.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه باید با رای مردم و برای مردم خدمت کرد خاطرنشان کرد: خاطرات بد هیچ وقت از ذهن مردم پاک نشده و به‌دست فراموشی سپرده نمی‌شود.