دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و هیأت وزرا و تمام مسؤولان در بخش تولید و اشتغال باید تأکیدات مقام معظم رهبری را جدی گرفته و سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش مرور نیوز از آستارا، ولی داداشی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درایت و روشنگری سال 96 را به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند.

وی بیکاری را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و تصریح کرد: اشتغال جوانان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که با افزایش تولیدات داخلی می‌توان مشکل بیکاری جوانان را به صفر رساند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را از دغدغه‌های نمایندگان مجلس دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال به همراه دیگر نمایندگان مردم در مجلس تلاش می‌کنیم تا با رونق دادن به تولیدات داخلی مشکل اشتغال جوانان برطرف شود.

داداشی تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مورد نظر مقام معظم رهبری را وظیفه همگان دانست و اضافه کرد: شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری یک شعار ملی بوده و فراهم کردن شرایط تحقق آن وظیفه تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی است.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان به‌ویژه دولت و هیأت وزرا در بخش تولید و اشتغال باید تأکیدات مقام معظم رهبری را جدی گرفته و سرلوحه خود قرار دهند، یادآور شد: پیشرفت و موفقیت در تمام زمینه‌ها در گرو توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری کلید عبور از همه مشکلات را پیش‌روی کشور دانست و خاطرنشان کرد: با عمل به رهنمودها و فرمایش‌های مقام معظم رهبری زمینه‌های شکوفایی، رونق و افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای تمام افراد جامعه یکسان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در آستارا یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در بخش‌های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی این شهرستان وجود دارد، می‌توان شاهد تحقق شعار مقام معظم رهبری در منطقه بود.