دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این که هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب تشخیص اصلح است، گفت: جبهه مردمی در این مقطع زمانی دست به‌کار بزرگی زد.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به این که هدف جبهه مردمی تشخیص اصلح است اظهار داشت: جبهه مردمی در این مقطع زمانی دست به کار بزرگی زد.

وی تصریح کرد: خدا فرمان می‌دهد که امانات را به دست اهلش بدهید، این امانت در دست ماست، شهدا، امام، مقام معظم رهبری و نخبگان تلاش کرده‌اند تا این انقلاب به دست آمد و هدیه بزرگ الهی است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: از عوامل بقای انقلاب این است که مسئولیت‌ها دست افراد صالح باشد و اگر دست ناصالحان بیفتد، انقلاب به باد خواهد رفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، خبرگان، شورای شهر و رای به جمهوری اسلامی و قانون اساسی، خاطرنشان کرد: همه این مراحل با سرافرازی گذشت و اینک در معرض انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم.

وی با بیان اینکه هدف ما تشخیص اصلح است و برنامه خوبی انجام پذیرفته است، گفت: با رأی گیری امروز 10 کاندیدا به 5 نفر تقلیل می یابند و نهایتاً به یک نفر خواهد رسید.