سخنگوی جمنا در مازندران گفت: هنوز ستادهای استانی جمنا در مازندران تشکیل نشده است.

به گزارش مرور نیوز، شکرالله رضازاده اظهار کرد: پس از آنکه در مجمع ملی دوم پنج نامزد جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری با رای اعضاء مجمع انتخاب شدند، موج جدیدی از اعلام حمایت ها آغاز شد که آن را باید به فال نیک گرفت.

وی روند انتخاب پنج نامزد را منطقی ارزیابی و تصریح کرد: پس از آنکه مجمع اول از میان 21 نامزد مطرح، 10 نفر را برگزید، در مجمع دوم از این میان، پنج نفر به عنوان نامزدهای نهایی جبهه انتخاب کردند. برای آنکه اعضای مجمع به شناخت درست تری از 10 نامزد جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری برسند، به هر کدام از آنها 20 دقیقه فرصت داده شد تا خودشان را برای افراد حاضر بیشتر بشناسانند که در نهایت پس از معرفی نامزدها، اعضا در یک جمع بندی منطقی پنج نفر نهایی را برگزیدند.

رضازاده با اشاره به اخبار تشکیل ستاد تبلیغاتی نامزدهای جبهه گفت: علاوه بر آنکه هدف جبهه، تشکیل ستاد تبلیغات برای نامزدها نیست باید گفت تاکنون هیچ ستادی در مازندران دایر نشده است. شاید برخی از علاقمندان به نامزدهای جبهه به صورت خودجوش به تحرکاتی دست زده باشند اما تا این لحظه هیچ ستادی از سوی جبهه دایر نشده است.

سخنگوی جمنا در مازندران با تاکید بر حرکت فراگیر این جبهه اظهار کرد: رویکرد جبهه جمنا تبدیل شدن به ستاد انتخاباتی نامزدها نیست بلکه وظیفه این جبهه، این است که تمامی ملت ولایی ایران را دور هم جمع کنند.