نماینده مردم اسفراین در مجلس با تاکید بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید هم و غم خود را بر استفاده از دانش و توانایی جوانان ایران زمین متکی کنند، گفت: نگاه به بیرون مرز راهگشا مشکلات نیست.

به گزارش مرور نیوز ، در خصوص " تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نامزدهای انتخاباتی به مردم قول بدهند که نگاهشان به ملت ایران است نه بیرون مرزها" اظهار داشت: یک نظام سیاسی بالنده و توانمند برای اینکه بتواند در دنیا مطرح و سرشناس باشد، باید برای پیشرفت و توسعه به ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی تکیه کند.

وی با تاکید بر اینکه سلطه پذیری استکباری مورد نفی نظام و مردم ایران اسلامی است، گفت: توجه به توانمندی داخلی باید در تبلیغات های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مورد توجه جدی قرار بگیرد و فردی که رای مردم را نیز بدست می آورد باید تمام نگاه و توجه اش برای حل مشکلات کشور، رشد و پیشرفت به توانایی های داخل مرزهای باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه ایران اسلامی با داشتن توانمندی و ظرفیت بالا می تواند برای پیشرفت و بالندگی در همه زمینه ها به منابع سرشار الهی، ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انسانی نخبه و با استعداد توجه داشته باشد، تصریح کرد: یقینا می توان با تکیه به توانمندی داخلی و نیروهای مستعد و پرتلاش ایرانی بر همه مشکلات غلبه کرد، ولی برای رسیدن به این مرحله باید برنامه ریزی و مدیریت قوی و کارآمد داشت.

قوامی با تاکید بر اینکه تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری باید هم و غم خود در رقابت انتخاباتی را بر استفاده از دانش و توانایی جوانان ایران زمین متکی کنند و هر گونه وابستگی به خارج را برای پیشرفت کم نمایند، افزود: مطمئنا نظام سلطه و کشورهای بیگانه برای منافع خود چشم طمع به این خاک و سرزمین دارند .

نماینده مردم اسفراین با بیان اینکه با فراهم کردن زیر ساختارهای مناسب و توانمندی داخلی به نحوه احسن می توان از فرصت های پیش روی کشور با اتکا و نگاه به ظرفیت های داخلی استفاده کرد و شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بهتر کشورمان شد، بیان داشت: راه و مسیر حل مشکلات کشور توجه به ظرفیت ها و توانایی های داخلی است و نگاه به بیرون مرز یقینا برای کشور راهگشا نخواهد بود.