خطیب نمازجمعه این هفته تهران در توصیه‌ای به هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کاندیداها و هواداران آنها از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب نمازجمعه این هفته تهران، با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیداها و هواداران آنها از تخریب یکدیگر بپرهیزند و آمارهایی که ارائه می‌کنند، درست و قابل اثبات باشد.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات مراقب باشند فضای انتخابات را تفرقه‌افکنانه نکنند.

امام‌جمعه موقت تهران به برگزاری مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و تصریح کرد: گفت‌وگو در مناظر‌ه ها باید مانند بحث طلبگی باشد، زیرا این‌گونه مباحث براساس منطق و استدلال است، کاندیداها مصلحت نظام را در نظر بگیرند؛ اگر خروجی حرف آنها تضعیف اصل نظام است، گفتنش حرام است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: مناظر‌ه‌های کاندیداهای انتخابات می‌تواند نشان دهد که چه کسی در شأن ریاست‌جمهوری است، مواظب باشیم در قضاوت‌ها غیرمنصفانه حرف نزنیم.

وی فضای مجازی در بعضی جاها را حقیقی‌تر از هر فضایی عنوان و تأکید کرد: به صاحبان دین‌دار آن می‌گویم که قیامت خود را تباه نکنید و به آنهایی هم که دین ندارند می‌گویم آزاده باشید و هر تهمتی را در فضای مجازی منتشر نکنید.

این خبر تکمیل می‌شود...