محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز با خانم "الیزابیتا بین کوفسکا" کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپایی که در ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرورنیوز، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ضمن اشاره به حوزه های متنوعی که برای همکاری میان بخش های خصوصی و دولتی ایران و اتحادیه اروپایی وجود دارد تاکید کرد موانع گسترش روابط بین طرفین باید رفع شوند.

وی با مهم خواندن نقش اتحادیه در استفاده از فضای پس از رفع تحریم ها، افزود: اتحادیه اروپا نباید تحت تاثیر اقدامات دیگر کشورها و قدرت ها در همکاری با ایران قرار بگیرد.

 خانم "الیزابیتا بین کوفسکا" کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار بر گسترش همکاری های این اتحادیه و ایران در حوزه ها و زمینه های مختلف تاکید کرد. 

وی با بیان افزایش تمایل شهروندان اروپایی برای سفر به ایران، گردشگری را یکی از مستعدترین حوزه های همکاری بین ایران و این اتحادیه دانست.

بین کوفسکا خاطرنشان کرد: به دنبال مشارکت و چشم انداز بلند مدت در کار با ایران هستیم و معتقدیم که زمینه های تحقق این مشارکت هر چه سریعتر باید فراهم شود.