دوقلوهای رای اولی بافقی امروز سالروز تولد خود را در شعبه اخذ رای امامزاده عبدالله (ع) باقق جشن گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، این دوقلو به نام های محمد و فاطمه رحیمی، صبح امروز با مراجعه به شعبه اخذ رای و پس از انداختن رای خود به صندوق، تولد خود را جشن گرفتند.
محمد رحیمی یکی از این دوقلو ها گفت: از اینکه جشن تولد من بعنوان یک رای اولی با جشن انتخابات همزمان شده و با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور سهیم شدم خیلی خوشحالم.
بر روی کیک تولد این دو قلوها جمله 'رای ما عزت نظام جمهوری اسلامی ایران، یا امیر ولایت عشق' نوشته شده بود.
آراء بیش از 27 هزار نفر افراد واجد شرایط شهرستان بافق توسط 45 شعبه اخذ رای، جمع آوری می شود.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 677 هزار و 942 نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که 17 هزار و 9 نفر از این تعداد رای اولی هستند.
مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد سه هزار 317 نفر است که دو هزارو 490 نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند..
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.