رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رقمی که به من از میزان مشارکت مردم اعلام شده،‌ رقم خوبی است و از انتخابات سال 92 میزان مشارکت بیشتر بوده است.

به گزارش مرور نیوز، علی لاریجانی عصر امروز در حاشیه بازدید خود از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من در جریان بحث انتخابات شوراها از نزدیک بوده‌ام و با کسانی که در هیئت نظارت شوراها هستند که از مجلس می‌آیند با این انتخابات در ارتباط بودم و دیده‌ام که تلاش زیادی انجام شده تا حضور مردم در سرنوشت خودشان درست و مطابق قانون انجام وشد.

وی افزود: گزارش هایی که وزارت کشور ارائه کرده این است که مردم با علاقه در دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حضور پیدا کردند و با حضور معنادار خود، می‌خواهند سرنوشت کشور را در یک مسیر درست تضمین کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: خیل جمعیت در پای صندوق‌های رای و رسیدگی به همه آنان باعث خستگی مردم می‌شود که من در دیدار امروزم از وزارت کشور از آنان خواستم که این ازدحام مردم باید با رسیدگی درستی به جایی برسد که کار آنان برای انتخابات با سرعت زیادی انجام شود که البته امیدواریم برای این مهم سازوکاری تعیین شود.

وی همچنین با اشاره به میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: به من رقم خوبی اعلام شده است که از انتخابات سال 92 نیز بالاتر است.