دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: جناح‌ها زحمت خود را کشیدند، مردم را دعوت کردند، برنامه‌هایشان را گفتند، نقاط ضعف رقیب و نقاط قوت خود را اعلام کردند اما در این میان سخنانی گفته شد که حرف های غیر مستدل بود.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: 29 اردیبهشت حماسه بسیار خوبی برپا شد و دسیسه‌های که کشورهای متخاصم و رسانه‌های معاند و آن منع کردن مردم برای حضور در پای صندوق رای بود، سیاست‌های نظام باعث شد همان‌هایی که مردم را برای عدم حضور دعوت می‌کردند پای صندوق‌های رای رفتند.

وی افزود: رکورد 73 درصدی برای رئیس جمهور دوازدهم رکورد بسیار خوبی است و برنده اصلی مردم هستند.

باهنر تاکید کرد: کاروان عزت و عظمت و بزرگی نظام منزل به منزل پیش می‌رود و اقتدار نظام چه با قدرت نرم و سخت افزایش پیدا می‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: جناح‌ها زحمت خود را کشیدند، مردم را دعوت کردند، برنامه‌هایشان را گفتند، نقاط ضعف رقیب و نقاط قوت خود را اعلام کردند اما در این میان سخنانی گفته شد که حرفهای غیر مستدل بود.

وی رقابت در انتخابات را به دو تیم فوتبال تشبیه و تصریح کرد: در ایام انتخابات رقابت‌هایی بوده اما الان باید این رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود و باید دولت را به عنوان یک تیم ملی نگاه کنیم زیرا موفقیت دولت از این به بعد موفقیت جمهوری اسلامی است.