تدوین و اجرای راهبرد مقابله با جریان تازه ایران هراسی توسط دشمنان، بررسی علت بی توجهی بانک مرکزی به سپرده‌گذاران موسسه کاسپین و اعزام هیئتی از سوی وزارت کشور برای بررسی اعتراضات به صندوقهای آرای شوراها در سیرجان و کرمان از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش مرور نیوز، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (سه شنبه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

علی ادیانی نماینده قائمشهر به وزیرا قتصاد: لزوم تسریع در اجرای دقیق مفاد مندرج در تبصره جزء 1 بند ب ماده 6 قانون برنامه ششم.

ضیاءالله اعزازی نماینده بناب به وزیر نیرو: چرا پروژه تکمیل واحدهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب اجرایی نمی شود؟

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر کشور: دستور اعزام هیئتی فوری جهت رسیدگی به شکایات مردم و کاندیداهای شوراها در شهرستان سیرجان با توجه به تخلفات گسترده.

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر خارجه: تدوین و اجرای راهبرد مقابله با جریان تازه ایران هراسی توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران.

نادر قاضی پور و جواد ابطحی نمایندگان ارومیه و خمینی شهر به وزرای کشور، خارجه، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی: براساس ماده 73 قانون انتخابات ریاست جمهوری مصوب 5 /۴/ 64 چرا تخلف کرده‌اید؟ طبق این ماده مقامات اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ کس از کاندیداهای انتخابات را نخواهند داشت و تخلف از این قانون جرم محسوب می‌شود.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به رئیس‌جمهور: تسریع در ارائه اصلاحیه قانون بودجه 96 به منظور افزایش توان دفاعی کشور. به وزیر ارتباطات: علت ناکارآمدی سیستم ارتباطاتی همراه اول.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر جهاد کشاورزی: نبود سیلو گندم و نگهداری گندم در فضای باز مشکلاتی در زمینه آلودگی گندم و در نتیجه سلامتی مردم ایجاد کرده است. به وزیر فرهنگ: کتابخانه مرکزی بندرعباس سالهاست به عنوان پروژه نیمه تمام و بلا استفاده رها شده است.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر اقتصاد: بررسی علت بی توجهی بانک مرکزی به سپرده‌گذاران موسسه کاسپین و به رئیس‌جمهور: توجه به نیروی شرکتی و قراردادی ادارات و نهادهای دولتی.

حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تامین اعتبار برای اتمام اقدامات مربوط به اجرای طرحهای هادی و تسریع در انجام آسفالت مسیرهای روستایی حوزه انتخابیه.

مصطفی کواکبیان نماینده تهران به وزرای دادگستری و اطلاعات: علت بازداشت عضو منتخب علی‌البدل شورای شهر همدان آقای دکتر گیاه‌شناس چیست؟

مصطفی کواکبیان نماینده تهران و منصور مرادی نماینده مریوان به وزیر کشور: علت عدم درج نام اقبال محمدی کاندیدای اهل سنت علیرغم تایید صلاحیت در هیئت اجرایی و هیئت نظارت چیست؟

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور: اعزام گروهی به کرمان جهت بررسی تعدادی از صندوق‌های آرای شورای شهر کرمان که مسئله ساز شده و فضای نامطلوبی را ایجاد کرده است.