تهران-ایرنا- سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست علی لاریجانی برای سال دوم مجلس دهم قطعی است و محمدرضا عارف اعلام کرد به دلیل آن که لاریجانی با درایت مجلس را اداره کرده است نامزد نمی شود.

به گزارش مرور نیوز، مهرداد لاهوتی به جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در این جلسه موضوع انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه بنا شد که ما درباره این انتخابات با دو فراکسیون دیگر مجلس وارد مذاکره شویم، نظر بیشتر اعضا این بود که هیات رئیسه به صورت ترکیب 4،4،4 بین سه فراکسیون تقسیم شود.
وی تصریح کرد: در این راستا ریاست علی لاریجانی قطعی است، زیرا محمدرضا عارف اعلام کرد به دلیل آن که لاریجانی با درایت مجلس را اداره کرده نامزد نخواهد شد از این رو قرار شد هیات رییسه فراکسیون با آن دو فراکسیون دیگر مذاکراتی داشته باشیم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: هیات رئیسه سه فراکسیون امروز جلسه ای مشترک را برگزار می کنند تا در این مورد اعلام نظر کنند و در نهایت نامزدهای نهایی هیات رئیسه در جلسه صبح فردا مشخص می شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای سال دوم، سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، انتخابات اعضای هیات رئیسه فراکسیون های تخصصی مجلس نیز بعد از تعطیلات 13 و 14 خرداد ماه برگزار می شود.