یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما از این سازمان خواست با پایان فضای رقابت های انتخاباتی دست از یک‌سونگری بردارد.

به گزارش مرور نیوز، معصومه آقاپور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس ضمن تبریک حماسه 29 اردیبهشت و قدردانی ازحضور مردم در انتخابات بویژه در استان آذربایجان شرقی و شهرستان شبستر که به گفته وی رتبه اول را در مشارکت و حمایت از دولت تدبیر و امید داشته گفت: به آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما تذکر می‌دهم که فضای رقابتی و انتخابات تمام شده،‌ لذا دست از جانب داری و یک‌سونگری بردارند.

وی در تذکر دیگری به نوبخت و آخوندی خواستار پیگیری تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام استان آذربایجان شرقی و استان شبستر شد و افزود: بزرگراه صوفیان - سلماس تا پایان سال 95،‌ 11 میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار است و برای سال 96 نیاز به 30 میلیارد تومان از اوراق خزانه اسلامی و تخصیص اعتبار داریم. همچنین برای راه های روستایی استان به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به دستگاه قضائی در خصوص رسیدگی به پرونده ها و اسناد یادآور شد: در بخش صوفیان شهرستان شبستر پرونده ای از سال 72 شروع شده که هنوز بعد از 28 سال رای قطعی درباره آن صادر نشده است. در حالی که این پرونده 36 هزار نفر ذینفع دارد. همچنین اداره تسویه دستگاه قضائی 6 ماه است برای تسویه کارخانه نساجی خامنه اقدام نکرده در حالی که می توانیم این کارخانه را به مزایده بگذاریم و حداقل 400 شغل ایجاد کنیم.

آقاپور همچنین در پایان خواستار تعیین تکلیف نیروگاه برق صوفیان شد.