جمعی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان های سینا و طرفه از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته تهران عیادت کردند.

به گزارش مرور نیوز، اکبر رنجبر زاده ، اسدالله عباسی ، مسعود پزشکیان و قاضی زاده هاشمی از اعضای هیات رییسه مجلس در فرایند این بازدید در جریان آخرین وضعیت پزشکی این مجروحان قرار گرفتند.
روز گذشته - چهارشنبه - در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.
مراسم وداع با پیکر شهدای این حملات تروریستی فردا - جمعه- در تهران برگزار می شود.