نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله تروریستی تهران ناشی از استیصال دشمنان در تحولات منطقه است.

به گزارش مرور نیوز، امیر خجسته ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان بابیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای خودسازی است، گفت: بندگان صالح از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و حمله تروریست‌ها به مجلس و حرم امام (ره) عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی یک ابرقدرت و در منطقه خاورمیانه اثرگذار است بنابراین اقدامات دشمن راه به جایی نمی برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادلات و کلید اتفاقات منطقه در دست جمهوری اسلامی است، گف: مستکبران کشور عراق را محاصره کردند و 11 شهر محاصره شد و این کشور در حال سقوط بود اما مقام معظم رهبری فرمودند نمی‌گذاریم عراق سقوط کند و خوشبختانه امروز آخرین شهر آن یعنی موصل به تصرف نیروهای مردمی درآمده است.

وی با اشاره به اتفاقات سوریه و با بیان اینکه مدافعان حرم به کشور سوریه رفتند و با اثرگذاری آنها خوشبختانه حلب از دست داعشی‌ها و استکبار جهانی درآمد، افزود: نیروهای مردمی در عراق و سوریه به هم رسیده‌اند و مستکبران به درک واصل شده‌اند.

خجسته با بیان اینکه امروز در لبنان صهیونیست ها به درک واصل شده‌اند و در افغانستان و سایر کشورهای اسلامی نیز یکی پس از دیگری موفقیت حاصل شده است، گفت: هفت سال است که نیروهای تکفیری به حرکت درآمده اما نیروهای ما هزار کیلومتر آن طرف‌تر از کشور دشمنان را سرنگون کرده‌اند.

وی گفت دشمنان می خواستند در کشور ایران دولت اسلامی آمریکایی ایجاد کنند اما نتوانستند و هرگز نخواهند توانست.

خجسته با بیان اینکه ترامپ با استفاده از عربستان توطئه می‌کند اما این توطئه به خودش برمی‌گردد، افزود: این ترقه‌بازی‌ها در کشور اخلالی بین ملت و امنیت این کشور ایجاد نمی‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمله تروریستی تهران ناشی از استیصال دشمنان در تحولات منطقه است.