نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: داعشی ها نفس های آخر خود را می کشند برای همین درصدد انتقام گرفتن به ویژه از کشوری مانند ایران هستند زیرا بیشترین ضربه ها را از جانب کشور ایران خورده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری در نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به حضور رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه افزود: مدافعان حرم خود را به عراق و سوریه رساندند و بسیاری از مناطق را از حضور داعشی های پاک کردند و این برای ما یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهارکرد: جمعه آینده روز قدس است که روز بسیار بزرگی به شمار می‌رود و ما امید زیادی به این روز داریم.
امام جمعه اهواز افزود: با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده اهمیت روز قدس برای ما 2چندان می شود که امید است همه مردم شریف ایران در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در آیین افطاری با حضور جمعی از مسئولان کشوری گفت: دولت افتخار می کند که بسیاری از روستاها را به اینترنت متصل کرده اما آنچه امروز برای روستا‌ها لازم تر است این است که اگر کشاورزی می‌کنند محصولشان روی دستشان نماند، این اتفاق از اینترنت واجب تر است.
آیت ا... موسوی جزایری ادامه داد: احداث جاده، ایجاد بازار برای فروش محصولات روستاییان، قیمت تضمینی محصول، ارایه آموزش لازم در زمینه دامپروری و کشاورزی و ...این روزها از اهمیت بیشتری نسبت به اینترنت برای روستاییان برخوردار است.
وی بیان کرد: جوانان روستایی این روزها یک دست کت و شلوار اتو کشیده بر تن ‌کرده و به سمت شهر می آیند و از ما درخواست می کنند که آنها را به ادارات دولتی معرفی کنیم در حالی که نباید این طور باشد؛ جوانان باید به فکر آباد کردن روستاهای خود باشند و روستا را رها نکنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: البته دولت هم باید دست روستاییان را بگیرد و به آنها وام قرض الحسنه پرداخت کند نه وام هایی که سود بالایی دارند.
وی در ادامه با تاکید براهمیت پرداخت زکات و اشاره به اینکه پرداخت وجوه شرعی موجب افزایش خیر و برکت می شود اظهار کرد: با افزایش پرداخت زکات ما خیر و برکت را در ابعاد مختلفی شاهد هستیم.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه الان وضعیت ما در زمینه تولید گندم به جایی رسیده که از بنادر خود گندم را صادر می کنیم افزود: هفت سال پیش زمانی که مصرف گندم در کشور به 14 میلیون تن رسید ما مجبور به وارد کردن گندم شدیم اما اکنون صادر کننده آن نیز هستیم.