نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات تروریستی اخیردر تهران و تلاش رسانه های بیگانه برای تشدید اختلاف های قومی و مذهبی در کشور گفت: دسیسه های دشمن توان برهم زدن اتحاد ملت ایران را ندارد.

به گزارش مرور نیوز، سید احسن علوی افزود: کُردها همواره قربانی حملات داعش بوده اند و امروز دشمنان نیز افرادی را تحریک کرده اند که به زبان کُردی پیام بدهد تا وحدت، همبستگی و همگرایی ملت ایران را دچار اختلاف کنند.
وی با بیان اینکه مردم مناطق کُردنشین کشور همواره در راستای حفظ تمامیت ارضی و امنیت منطقه تلاش کرده اند گفت: بدون شک اینگونه دسیسه ها نمی تواند خللی میان اتحاد اقوام ایرانی ایجاد کند و این سیاست های شوم دشمن هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنانی که امنیت ایران اسلامی را در دل منطقه پرآشوب خاورمیانه برنمی تابند این بار نیز با اقدامی ناشیانه در صدد ایجاد ناامنی در خاک کشورمان برآمدند و در تلاش برای شعله ور کردن آتش فتنه در کشور هستند.
وی اظهار کرد: ملت ما آگاه هستند و می دانند که دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در تلاش برای برهم زدن اتحاد و یکپارچگی موجود میان آنان هستند لذا اجازه هیچگونه تجاوزی به مزدوران و عناصر رژیم صهیونیستی را نخواهند داد.
علوی ادامه داد: هرچند اقدامات تروریستی اخیر حساسیت هایی را در کشور ایجاد کرد اما روحیه مردمی و گفتمان های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی مثل همیشه اجازه نداد که دشمن فرمول خود را در کشور پیاده کند.
داعش تولدی برای جنجال آفرینی در خاورمیانه است
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: داعش تولدی برای جنجال آفرینی در منطقه خاورمیانه و نگه داشتن اسرائیل در حاشیه ای امن است.
وی اظهار کرد: وقتی این آشوب ها در منطقه خاورمیانه ایجاد می شود اسرائیل خود را در حاشیه نگه داشته که این حرکت ها بوسیله افراد و گروه هایی دیگر انجام شده و نقشی در آن ندارد.
علوی گفت: اخیرا نیز ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه را مد نظر قرار داده و گروه تروریستی داعش را وارد این کشور کرده اند تا امنیت ایران اسلامی را خدشه دار کنند اما مطمئن باشند که با چنین اقداماتی نمی توانند امنیت موجود در کشور ما را بر هم بزنند.
روز چهارشنبه 17 خرداد، پنج نفر از تروریست های گروه تکفیری، وهابی داعش در 2 حمله تروریستی به حرم مطهر امام(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، 17 نفر را شهید و بیش از 40 نفر از هموطنان را مجروح کردند.