نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلامی که عربستان از آن دم می‌زند اسلام آمریکایی است.

به گزارش مرور نیوز، سید حمزه امینی عصر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار و خشم از رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از آرمان مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است .

وی تصریح کرد : تمام مسلمانان جهان وظیفه‌دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز خشم و انزجار از اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند .

وی اظهار امیدواری کرد :همه مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل و دیگر حامیان آن‌ها خواهند زد و خطاب به عربستان نیز گفت: عربستان سعودی که دعای ام القرای دنیای اسلام را یدک می‌کشد، هیچ‌یک از کارهایی که انجام می‌دهد با دین اسلام سنخیت ندارد و اسلامی که آن‌ها دم از آن می‌زنند اسلام آمریکایی است .

حمایت از گروه‌های تکفیری و سلفی و تجهیز آن‌ها برای کشتن برادران و خواهران دینی از عمده‌ترین کارهای مسئولین عربستانی است که نمونه‌اش در کشور یمن است که هر روز شاهد شهید و مجروح شدن جمعی از مردم بی‌گناه این کشور هستیم که در روز جهانی قدس این اعمال ناپسند آل سعود و آل خلیفه را نیز محکوم خواهیم کرد.