دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بسیار زودتر از 25 سال شاهد نابودی اسرائیل و اذناب آنها خواهیم بود،‌ گفت: ما در حال حاضر شاهد هستیم که جنگ نیابتی با آمریکا و رژیم صهیونیستی عیان‌تر از همیشه شده است.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری دقایقی قبل از چهارراه کالج تهران به جمع راهپیمایان تهرانی در روز قدس پیوست.

باهنر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: امسال ما به یک وضعیت ویژه‌ای رسیده‌ایم و جنگ نیابتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به وضعیت ویژه‌ای رسیده است.

وی ادامه داد: هر چه در سال‌های گذشته رژیم‌هایی همچون آل‌سعود و برخی حکام ارتجاع که منابع مسلمانان را می‌بلعیدند این مسأله را پنهان می‌کردند در پشت پرده با رژیم صهیونیستی سازش داشتند اما امروز همه این مسائل رو شده و اینها وارد میدان شده‌اند و جنگ نیابتی از طرف آمریکا را رسمیت بخشیده‌اند.

دبیر کل جبهه پیروان با اشاره به مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا ادامه داد: برای هیچ کسی شبهه‌ای وجود ندارد که مرکز تروریسم، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی هستند، با تروریسم یک معامله‌ای انجام داد و حتی خودش هم اذعان کرد که به منطقه آمد و حق آمریکا را گرفت.

وی افزود: ملت‌های آزاد جهان و امت بزرگ اسلام توانستند مسأله یکپارچگی خود را در روز قدس به نمایش بگذارند و خیلی زودتر از آنچه که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده‌اند انشاءالله نشانی از اسرائیل و آل‌سعود و تکفیری‌های داعشی نخواهد بود.