نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تاکید کرد: همه باید متحد باشیم و اگر لطمه ای به این اتحاد وارد شود قطعا در مسیر انقلاب و توسعه کشور نخواهد بود.

به گزارش مرور نیوز هدایت الله خادمی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در داخل کشور اظهار کرد: حمله مذبوحانه گروه داعش به مجلس و حرم امام (ره) نشان داد که دشمنان ما به دنبال فرصت هستند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی افزود: در چنین شرایطی که کشورهای قدرتمند و کشورهای خود فروخته منطقه نمی‌توانند ایران متحد و یکپارچه را ببینند عقل حکم می کند که در جغرافیای این سرزمین همه واحد و یکپارچه بوده و مستحکم کنار هم باشیم تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس خاطر نشان کرد: اقدام عاقلانه سپاه در حمله موشکی به مقر تروریستها این پیام را برای دشمنان دارد که ما می‌توانیم با آنها برخورد کنیم اما پیام مهمتر برای مردم و داخل کشور است که در نظر داشته باشند اگر کسی بخواهد به این اتحاد و یکپارچگی لطمه بزند در مسیر انقلاب و توسعه کشور نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیکی که در دنیا اتفاق می‌افتد، گروه‌های سیاسی نباید درگیر موضوعات پیش پا افتاده داخلی شوند. باید موضوعات اساسی کشور از قبیل اشتغال و تولید مورد توجه قرار گیرد و در جهت توسعه پیش برویم.

خادمی اظهار کرد: انتخابات در کشور ما برگزار شد و همه نتیجه را پذیرفتند. این مسئله نشان می‌دهد که دموکراسی در کشور ما وجود دارد و باید همه کمک کنیم تا دولتی که رای گرفته تقویت شود. اگر خدایی نکرده نخواهیم کمک کنیم این چهار سال هم می‌گذرد بدون اینکه توسعه‌ای برای کشور اتفاق افتاده باشد و در نتیجه همه ضرر می کنند.

وی در پایان گفت: باید همه با یکدیگر متحد باشیم و به دولت‌هایی که روی کار می‌آیند کمک کنیم تا جامعه ما در مسیر توسعه پیش برود.