عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکیدکرد: رئیس جمهور علاوه بر درنظرگرفتن دانش و مهارت ها به ظرفیت قومیت ها، زنان و جوانان در تشکیل کابینه جدید توجه کند.

به گزارش مرور نیوز، محمد فیضی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو گفت: عدم هماهنگی بین دو وزارتخانه مذکور در سال های گذشته سبب شده کشاورزان با اخذ وام بانکی جهت مکانیزه شدن آبیاری اراضی کشاورزی تنها بدهکار بانکی شده زیرا به دلیل نبود آب امکان آبیاری مکانیزه تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: ایجاد مراکز جامع سلامت در روستاها اقدامی شایسته بوده، اما دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به دلیل فضای ناکافی در پذیرش بیماران دچار مشکل شده از این رو احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل ضروری است.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تخصیص مشابه اعتبارات به همه استان ها درست نیست اعتبارات با توجه به پروژه های متفاوت مثل راه آهن به صورت مجزا برای هر استان در نظر گرفته شود.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکیدکرد: رئیس جمهور علاوه بر درنظرگرفتن دانش و مهارت ها به ظرفیت قومیت ها، زنان و جوانان در تشکیل کابینه جدید توجه کند./