دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: 30 تن از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) که در کشورهای عراق و سوریه به شهادت رسیده‌اند، خادمان راهیان نور بودند.

به گزارش مرور نیوز از اعلام روز چهارشنبه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» با اشاره به مشارکت جهادی برخی اعضا و خادمان راهیان نور در مقابله با دشمن تکفیری اظهار داشت: راهیان نور یکی از بسترهای زندگی جهادی است و کسانی که در راهیان نور حضور پیدا می ‌کنند با شناخت عمیقی که از ارزش‌هایی چون جهاد و مقاومت پیدا کرده در راه مبارزه با خصم گام بر می ‌دارند.
وی توضیح داد: خادمان و کارکنان راهیان نور با اطلاعاتی که از شهدای جنگ تحمیلی کسب کرده وهمچنین به واسطه حشر و نشری که با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دارند، با فرهنگ دفاع مقدس یعنی ایثار و شهادت مانوس شده و از این رو با معرفت و شناخت مناسبی در ادامه دادن راه شهدا پیشگام هستند.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در طی سالهای گذشته تعدادی از خادمان راهیان نور به جبهه‌های مقاومت و مقابله با تکفیری‌ها اعزام شدند و تاکنون 30 شهید مدافع حرم را از خادمین راهیان نور (نیروهای نظامی) بودند در مناطق عملیاتی جبهه مقاومت داشتیم.