سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برنامه کمیسیون جهت دعوت از وزرای پیشنهادی نفت، نیرو، رفاه و دفاع، گفت: رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی مأمور پیگیری لحاظ شدن اولویت‌های کمیسیون در برنامه‌های وزرای پیشنهادی مذکور شدند.

اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات در جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: گزارش مفصلی از سوی مدیرعامل این شرکت در باب اهمیت سرمایه‌گذاری در شرکت جهت جلوگیری از فرسودگی و تعویض لوله‌ها و تقویت سیستم مخابراتی و مقابله با احتراق مطرح شد.

وی با ذکر این نکته که مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات چالش‌های موجود در برابر این شرکت را تشریح کرد، افزود: اعضای کمیسیون انرژی نیز تذکراتی درباره رعایت ایمنی استاندارد در این شرکت به جهت ذخیره شدن حجم عظیم فرآورده‌های نفتی در نقاط مختلف تهران عنوان داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ابراز نگرانی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات بابت خروج نیروهای قدیمی و مجرب از بدنه کاری خود سخن گفت و در ادامه اظهار داشت: موضوع سوآپ آسیای میانه نیز میان اعضای کمیسیون و مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات بحث و بررسی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه دعوت از وزرای پیشنهادی را جهت ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون در دستور کار داریم که اولویت نیز برای ما وزرای پیشنهادی نفت، نیرو، رفاه و دفاع هستند.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی مامور پیگیری اعمال شدن اولویت‌های این کمیسیون در برنامه‌های وزرای پیشنهادی مذکور شدند.