جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سربازان باید با ارزش های انقلاب و اسلام شکل بگیرند، گفت: معنویت عامل تفاوت سربازان ما از سربازان آمریکایی است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مهارت آموزی سربازان گفت: هر عملی در بیرون بازتاب یک نگرش و تفکر در درون انسان است. ما معتقدیم باید نگرش به سرباز از دلها سرچشمه بگیرد.

وی ادامه داد: سربازان بخشی از سرمایه ملی ما هستند و این در تعالیم اسلام آمده است، سربازان عزیز هستند پس شخصیت سرباز باید نماد شرف ، ایمان و شهادت طلبی باشد چون ما می خواهیم با قدرت های استکباری مقابله کنیم پس باید سربازانی را در این قامت تربیت کنیم.

سردار سلامی در ادامه سخنانش اظهار داشت: سرباز تنها در جنگ نیست بلکه در جنگ فرهنگی خود او یک هدف برای دشمنان انقلاب است. باید بدانیم که جوانان عامل و ابزار اصلی ما برای رسیدن به اهداف والای انقلاب هستند.

جانشینی فرمانده کل سپاه ادامه داد: همگان از میدان سربازی عبور می کنند و آینده در اختیار سربازان است. هویت سربازان ما نقطه تفاوت نیرهای مسلح ما با دیگر نیرهای مسلح جهان است و گرنه آنها در ابزار از ما جلوتر هستند. معنویت عامل تفاوت سربازان ما از سربازان امریکایی است.

وی افزود: سربازان باید با ارزش های انقلاب و اسلام شکل بگیرند و دشمن به دنبال تغییر این فرهنگ و ارزش هاست که این یک تهدید است.

سردار سلامی سربازان را سرمایه و امانتی در دست نیروهای مسلح دانست و گفت: باید بتوانیم آنها را برای پذیرش مسئولیت آماده کنیم و این رسالت اصلی ماست.