معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در مقابل قدرت ایران به زانو درآمده است.

به گزارش مرور نیوز، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا دستاوردهای مهمی از جمله صفای جان و روح و روان و آشنایی با آرمان‌های شهدا را به دنبال دارد، گفت: مهم‌ترین وظیفه کنونی ما پاسداری از این آرمان‌ها و خون شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا افتخارآفرین هستند و سهم بزرگی بر گردن همه ما دارند و کشور و ملت ایران را به اوج و سربلندی رساندند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در گذشته نقطه سیاهی در جغرافیای دنیا بود، عنوان کرد: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حقیر و ذلیل بود، اما به برکت ایثار و شهادت رزمندگان و شهیدان اکنون به نقطه نورانی در جهان تبدیل شده و امید مستضعفان دنیا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هرچه داریم در سایه ایثار و فداکاری شهدا است و عبور ایران از قله‌های شرف و عزت به دلیل استقامت و پایداری بوده است.

مظفر افزود: ملت‌های ضعیف و ترسو همواره ذلیل و حقیر بوده و نمی‌توانند مسیر پیشرفت را طی کنند.

معاون مجلس شورای اسلامی، داشتن سلاح را تنها ابزار پیروزی در عرصه نظامی ندانست و مطرح کرد: می‌توان با دست خالی، اعتقاد به خدا و ایمان راسخ نیز در برابر قدرتمندان ایستاد و به پیروزی رسید که در دوران دفاع مقدس نیز اینگونه بودیم.

مظفر تاکید کرد: رزمندگان و شهدا تفسیر جدیدی در مقابل آنهایی که در دنیا قدرت را در سلاح می‌دانستند ارائه دادند و آن روحیه مقاومت و ایستادگی بود.

وی تصریح کرد: درس مقاومت و پایداری از مکتب امام حسین (ع) گرفته شده که فرمودند، مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عمر چهار دهه اخیر انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: ایران در این مدت از فراز و نشیب‌های زیادی با موفقیت عبور کرده که یکی از دلایل اصلی آن مقاومت و ایستادگی ملت ایران بوده است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در 40 سال عمر خود به اقتدار چشمگیری در منطقه و جهان رسیده، تشریح کرد: آمریکا در مقابل قدرت ایران به زانو درآمده و دلیل هیاهوی آنها اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

مظفر در پایان بر ضرورت پاسداری از خون و‌ آرمان شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: انجام چنین اقدامی مهم‌تر از گرامیداشت یاد و نام شهدا است.