محمدحسین مقیمی استاندار تهران گفت: برای برگزاری مراسم روز ١٣ آبان در تهران، تدابیر امنیتی لازم از قبل اتخاذ شده بود و خدا را شکر، مشکلی در این زمینه نداشتیم.

به گزارش مرور نیوز، محمدحسین مقیمی در حاشیه برگزاری مراسم یوم الله ١٣ آبان گفت : با بیان اینکه تا زمانیکه ما بر روی اعتقاداتمان ایستاده ایم، آمریکایی‌ها با ما دشمنی می‌کنند، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ما که حتی قبل از کودتای ٢٨ مرداد هم وجود داشت، با پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب تعداد بسیاری مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و آن‌ها بودند که خیلی از خطوط را ترسیم می‌کردند و امروز هم به دنبال احیای همان شرایط هستند و تا زمانیکه آمریکایی این وضعیت را ادامه دهند ما محکم بر روی پاهایمان ایستاده ایم.

استاندار تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم امروز ١٣ آبان گفت: مردم امروز تنفر خودشان را از سردمداران آمریکایی که این روز‌ها حرف‌های سخیفی را بر زبان می‌آورند، نشان دادند؛ حرف‌های امروز سردمداران آمریکا با هیچ معیار بین المللی همخوانی ندارد؛ آن‌ها می‌آیند و به صورت یکطرفه، درباره برجامی را که خودشان امضا کردند و آن را به سازمان ملل بردند و در مجمع عمومی این سازمان به تصویب رسید، اظهار نظر می‌کنند؛ با این وضعیت طبیعی است که مردم ما به این شکل به خیابان‌ها بیایند و تنفر خود را از سردمداران آمریکا اعلام کنند.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم روز ١٣ آبان در تهران، تدابیر امنیتی لازم از قبل اتخاذ شده بود و خدا را شکر، مشکلی در این زمینه نداشتیم.