رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زمین لرزه استان های غربی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زمین لرزه استان های غربی کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«وقوع زلزله مهیب در برخی استان‌های غربی کشور بویژه استان کرمانشاه که جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در پی داشت موجب اندوه فراوان شد.

اینجانب ضمن اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده، برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای جانباختگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

مطمئنا مسئولان امدادی و درمانی و نیروهای نظامی و انتظامی با کمک مردم خوب و نوع دوست کشورمان همچون گذشته نهایت مساعی خود را در کمک به هموطنان آسیب‌دیده مبذول داشته و یار و مددرسان آن ها خواهند بود.

با توجه به احتمال وقوع بلایای طبیعی در آینده، امیدوارم با توسعه زیرساخت‌ها، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها توسط مردم و مسئولان و تجهیز امکانات شاهد کاهش خسارات و تلفات جانی باشیم.

محمدرضا عارف»