182 نماینده مجلس طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن تبریک به مناسبت شکست داعش،‌از مجاهدت‌های رزمندگان و مدافعان حرم قدردانی کردند.

به گزارش مرور نیوز، 182 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب ضمن گرامیداشت شکست داعش از مجاهدت‌ها و رشادت‌های حماسه‌سازان و رزمندگان قدردانی کردند.

براساس این گزارش،امضاهای این نامه در حال افزایش است.

متن کامل این نامه بدین شرح ا ست:

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای

سلام‌ علیکم

پیروزی غرورآفرین فرزندان اسلام و جبهه نور در مقابل ظلمت،‌بر حضرت عالی، رزمندگان و حماسه‌سازان جبهه اسلام ناب محمدی، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، مردم انقلابی، حق‌طلب و مجاهد ایران اسلامی، عراق،سوریه و لبنان و همه حامیان خط و جبهه مقاومت و عموم مردم مسلمان و سایر ملل جهان تبریک و تهنیت باد.

بی‌شک این پیروزی، صرفا غلبه بر جنایتکاران از خدا بی‌خبر،‌ منحرف و خون‌آشام داعشی، تکفیری و تروریستی نبود بلکه غلبه جبهه حق‌طلبی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار جهانی، نظام سلطه و همه حامیان و دست‌نشاندگان بین‌المللی و منطقه‌ای آنان بود.

مستکبرین و سلطه‌طلبان و استثمارگران که منافع نامشروع خویش را بر ایجاد درگیری و بی‌ثباتی هدایت شده در جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه‌ای می‌دانند و با شکست در جبهه جنگ تمدن‌ها و لشکرکشی‌های گسترده مانند جنگ تحمیلی هشت ساله ایران، راه‌اندازی جنگ‌های ویرانگر افغانستان،‌ عراق، لبنان و یمن،‌راهبرد شیطانی جنگ درون تمدنی و جنگ نیابتی را با بکارگیری منحرفین و نیروهای پرورش یافته مکتب اسلام،‌امریکایی و مکتب جعلی و ارتدادی وهابیت و سلفیت راه‌اندازی کردند و محور صهیونیستی و صعودی را در سازماندهی،‌هدایت و حمایت و پشتیبانی گسترده آشکار و نهان آنها مکلف و فعال نمودند،‌امروز طعم تلخ شکست فضاحت‌بار را چشیده و لعنت و نفرین خدا و رسول مومنین را به جان خریده‌اند.

جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه‌سازان،‌مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی،‌پاکستانی، افغانستانی و همه دلدادگان و تربیت‌یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی و درس‌آموختگان مکتب اهل بیت و شهادت از اقصی‌نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه،‌نه تنها رویای ولیده‌های شیطانی آمریکا،‌صعودی و صهیونیسم بین‌المللی را مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بی‌تعبیر و بر باد دادند بلکه آنان را نابود کردند بویژه سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌نماییم.

امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر این مجاهدت‌ها،‌ایثارگری‌‌های،‌شهادت‌ها و رشادت‌ها نبود باید ملت ما در اعمال شهرهای مختلف میهن عزیز اسلامی و ام‌القری جهان اسلام با متجاوزین و مزدوران نظام سلطه و تروریست‌های تکفیری و داعشی می‌جنگید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ یک بار دیگر در حفظ هوشیاری، وحدت و آمادگی مقابله با هر گونه تجاوز و اقدام مشابه بر تبعیت محض آن امام عزیز و رهبر فرزانه تاکید می‌ورزیم.

سایه پربرکت جنابعالی مستدام باد.