معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور اظهار کرد: تاکنون از سوی وزارت کشور مبلغ 60 میلیارد ریال از محل منابع موضوع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران به استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان  درمورد اقدامات کلان و بسیار مهم 100 روز نخست وزارت کشور در دولت دوازدهم در حوزه توسعه مدیریت و منابع اظهار داشت: مبلغ 100 میلیارد ریال از منابع موضوع ماده 12قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به صورت تنخواه در اختیار وزارت کشور قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور گفت: تاکنون از سوی وزارت کشور مبلغ 60 میلیارد ریال از محل منابع موضوع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران به استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

وی افزود: از 100 میلیارد ریال، 50 میلیارد ریال به صورت هزینه ای و به منظور تامین هزینه های اضطراری ناشی از زلزله و 10 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای بابت تامین تجهیزات آسیب دیده از زلزله به استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین از مبلغ د هزار میلیارد ریال اعتبار ردیف متفرقه مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور و در قالب تفاهم نامه های منعقده با دستگاه های اجرایی ذیربط، مبلغ 850 میلیارد ریال ابلاغ اعتبار و هزینه شده است.

ناصریان تصریح کرد: مابقی ابلاغ اعتبار نیز پس از دریافت گزارش های مثبت از دستگاه های اجرایی و در صورت انجام تعهدات تفاهم نامه ها انجام خواهد شد.