عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از رویه موجود مدیریتی در کشور که هر رئیسی زیرمجموعه خود را به طور کامل تغییر می‌دهد، تصریح کرد: تغییرات در حوزه آموزش نباید سیاسی و جناحی باشد.

به گزارش مرور نیوز، محمدباسط درازهی با اشاره به تغییر رؤسای برخی واحدهای دانشگاه آزاد و تغییرات گسترده در سطح مدیران رده بالای آن، گفت: تغییرات گسترده در دانشگاه آزاد اسلامی نگرانی‌های فراوانی در سطح جامعه و حوزه آموزش ایجاد کرده است.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تغییرات در حوزه آموزش نباید سیاسی، سلیقه‌ای و جناحی باشد، افزود: تغییرات فراوان در سطح رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد آن هم ظرف مدتی کوتاه چنین فرضی را در اذهان تقویت می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: تغییرات اتوبوسی در هر ارگان و نهاد و دستگاهی هزینه‌هایی به دنبال دارد که قطعا این تغییرات در روند آموزشی و کاری دانشگاه آزاد اثرگذار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این رویه موجود مدیریتی در کشور که هر رئیسی زیرمجموعه خود را به طور کامل تغییر می‌دهد، تصریح کرد: در چنین وضعیتی با تغییر مدیر بالادستی وضعیت مجموعه زیردست تغییر می‎کند که این رویه به هیچ وجه علمی نیست. تغییرات گسترده در هر حوزه‌ای آسیب‌زا است و این تغییرات در دانشگاه آزاد و زیرمجموعه‌های این دانشگاه ضربه وارد می‌کند و در نهایت هزینه‌بر نیز خواهد بود.