وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص آشوبگران خیابان پاسداران گفت: مردم کسانی را که نظم عمومی را برهم بزنند ، قانون را زیر پا بگذارند و با خشونت برخورد کنند، نخواهند بخشید.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آشوب‌های اخیر دراویش گنابادی در خیابان پاسداران، اظهار کرد: شهادت ماموران نیروی انتظامی را به خانواده شهدا ، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه این حادثه ، ناگوار و متاثر کننده بود، افزود: مردم کسانی را که نظم عمومی را برهم بزنند ، قانون را زیر پا بگذارند و با خشونت برخورد کنند، نخواهند بخشید.

وزیر کشور ادامه داد: به هیچ وجه دولت، دستگاه امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه در مقابل افراطی گری، خشونت طلبی و قانون شکنی مراعات کسی را نمی‌کنند و انتظار می رود که قوه قضاییه با مسببان این ماجرا برخورد قانونی و سریع کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: افرادی که به دنبال قانون‌شکنی هستند تصور نکنند که مدارا، خویشتنداری و هوشمندی نیروی انتظامی تبدیل به انفعال می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کردیم این موضوع با مذاکره، صحبت و گفتگو برطرف شود، اما متأسفانه این افراد به دنبال رعایت شئون قانون و همکاری با نیروی انتظامی نبودند.

وزیر کشور ادامه داد: اغتشاشگران اقدام به انجام فعالیت‌های غیرقانونی کردند و حاضر به مذاکره و رعایت قانون نشدند، در نهایت نیروی انتظامی ظرف 15 دقیقه در محل حاضر شد و آشوبگران را بازداشت کرد.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: آشوبگران خیابان پاسداران پس از بازداشت به مراجع قضایی سپرده شدند و مسئولان این دستگاه به صورت قانونی با آنها برخورد خواهند کرد.