عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فضایی که وجود داشته قصور در حادثه تروریستی اهواز قطعی است در همین راستا با تعدادی از مقصرین حادثه برخورد شده و تعدادی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش مرور نیوز، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات نشست غیرعلنی امروز پارلمان، گفت: در این جلسه غیرعلنی حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئول حفاظت ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان و استانداران بررسی شد.

نعمتی با اشاره به اینکه همچنین نمایندگان و برخی نمایندگان خوزستان نیز به قید قرعه مسائل خود را مطرح کردند، تأکید کرد: با توجه به فضایی که وجود داشته قصور در این حادثه قطعی است در همین راستا با تعدادی از مقصرین حادثه برخورد شده و تعدادی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند و مجموعه کسانی که در بروز این حادثه تروریستی دچار قصور شده بودند عذرخواهی کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه تصریح کرد: با توجه به فضای کشور و اینکه گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و  اطراف کشور وجود دارند، نباید منافذی وجود داشته باشد و لازم است تا برخورد جدی‌تری صورت بگیرد.

وی گفت: نهایتا قرار شد تا وزیر کشور گزارش مفصلی را درباره این حادثه به صورت جمع بندی شده به مسئولان مربوطه و مجلس ارائه دهد.