نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه امامزاده جعفر (ع) بروجرد به موضوع درجه چندم تبدیل‌ شده است.

به گزارش مرور نیوز، «عباس گودرزی» در جلسه شورای راهبردی بروجرد اظهار کرد: باید با عزمی مضاعف در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی گام برداشت.

وی افزود: باید سعی کرد تا مشکلات واحدهای صنعتی بروجرد با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط برطرف شده و مشکل اشتغال کارجویان و افراد مشغول به کار در این واحدها رفع شود.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: باید پیگیری و حل مشکلات کارخانجات و صنایع این شهرستان به‌ صورت ویژه در برنامه کاری مدیریت ارشد استان لرستان و سایر مسوولان قرار گیرد.

گودرزی اضافه کرد: شهرستان بروجرد ظرفیت‌های تاریخی فراوانی در زمینهٔ وجود ابنیه تاریخی دارد که خود می‌تواند به یکی از مزیت‌های فرهنگی تبدیل‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه امامزاده جعفر(ع) بروجرد به موضوع درجه چندم تبدیل‌ شده است و این مهم از دستور کار خارج‌شده درحالی‌که توسعه یک مرکز فرهنگی در کنار این امامزاده مزیت‌های اقتصادی فراوانی برای این شهرستان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم بروجرد خاطرنشان کرد: هم‌چنین آزادسازی حریم مسجد جامع بروجرد به‌عنوان یک ظرفیت مهم گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به مرمت دبیرستان امام خمینی(ره) افزود: هم‌چنین مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) و تبدیل آن به یک مرکز آموزشی، تولید و فروش صنایع‌دستی می‌تواند زمینه‌ای برای جذب گردشگران باشد.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد یادآور شد: اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال به‌زودی به حساب شهرداری واریز تا مقدمات بازنشستگی حدود 300 نیروی این شهرداری فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار بخشی از مشکلات این نهاد خدماتی و عمرانی برطرف می‌شود.